توسعه شبكه های كابل خودنگهدار در زنجان

توسعه شبكه های كابل خودنگهدار در برنامه توزيع برق استان زنجان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ کابل خودنگهدار در چند سال گذشته به شدت مورد استفاده گسترده در شبکه‌های برق ایران قرار گرفته است و کابلی که از مزایای خوبی برخوردار است، این شرکت نیز همسو با شرکت‌های توزیع برق مطرح داخلی وکشور‌های پیشرفته جهان از این تکنولوژی بهره برداری کرده و با هدف کابلی کردن تمام شبکه‌های سیمی استان برنامه‌های مدونی ترتیب دیده است.

مهندس علیزاده رئیس هیات مدیره ومدیرعامل این‌ شرکت در کارگاه آموزشی نحوه کاربرد کابل خودنگهدار در شبکه‌های توزیع برق فشار ضعیف وفشارمتوسط ضمن تاکید بر اهمیت آشنایی دقیق و تخصصی با این تکنولوژی، خواستار آموزش به لایه‌های مختلف عوامل اجرایی پروژه کابلی کردن شبکه‌های سیمی اعم از برقکاران، پیمانکاران، ناظرین طرح‌ها و مدیران امور‌های اجرایی شد.
 
وی افزود: بهره مندی از این فناوری مدتهاست در کشور‌های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار گرفته و مزایای متعددی از جمله کاهش چشمگیر تلفات انرژی و افزایش ایمنی برق دارد.
 
علیزاده  از تدوین برنامه‌های شرکت به منظور کابلی نمودن تمامی شبکه‌های سیمی استان خبر داد و یکی از این برنامه‌ها را آموزش پرسنل عنوان کرد.

گفتنی است: در حال حاضر ۱ هزار و ۵۶۵ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق استان زنجان بصورت کابل خودنگهدار به بهره برداری رسیده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال حدود یکهزار کیلومتر نیز به این میزان افزوده شود.

انتهای پیام/ن

 

تدوین برنامه‌های شرکت توزیع برق زنجان  به منظور کابلی نمودن تمامی شبکه‌های سیمی استان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.