جرقه­‌های پیشرفت فناوری، اغلب توسط کارآفرینان زده می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:در کشور‌های پیشرفته و توسعه یافته، جرقه­‌های پیشرفت فناوری، اغلب توسط کارآفرینان و فن آفرینان زده می‌شود.

جرقه­‌های پیشرفت فناوری، اغلب توسط کارآفرینان زده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در همایش کار آفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات که ظهر امروز در ارومیه برگزار شد با تاکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان و مشاغل خانگی گفت: اگر بتوانیم تولیدات استان را با تعامل و همکاری حوزه فناوری اطلاعات به بازار‌های هدف معرفی کنیم قطعا در کاهش نرخ بیکاری بسیار موثر خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد:فناوری اطلاعات درایجاد فرصت‌های کارآفرینی در دنیا از موضوعات مهمی است که اغلب کشور‌های پیشرفته دنیا آن را به طورجدی مورد توجه قرار داده اند.
وی ادامه داد:جرقه­‌های پیشرفت فناوری، اغلب توسط کارآفرینان و فن آفرینان زده می‌شود.
شهلا تاجفر مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در فرهنگ سازی وهمکاری هرچه بیشتر هرچه بیشتر کارآفرینی زنان و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهبود فضای کسب و کار نقش بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: این همایش با حضور کارآفرینان برجسته کشوری برای اولین با در شمال غرب کشور و باهدف حمایت از کارآفرینان نمونه و ایجاد بستر مناسب برای پیشبرد فعالیت‌های کارآفرینان زن در حوزه فناوری اطلاعات انجام می‌گیرد.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به محور‌های این همایش تصریح کرد: محور‌های همایش در حوزه‌های ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در حوزه IT، نقش IT در کسب و کار‌های خانگی، راه‌های توسعه کارآفرینی با محوریت فناوری اطلاعات، نقش IT در توانمندسازی فردی و جمعی از زنان در حوزه IT است.
رونمایی از سامانه فروش اینترنتی محصولات خانگی و سوغات استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
همایش کار آفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، شهرداری، اداره کل پست، اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی، دانشگاه ارومیه، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای، مرکز توانمندسازی کسب و کار‌های نو پا، جهاددانشگاهی، انجمن زنان مدیر کارآفرین وانجمن زنان کارآفرین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ارومیه برگزار شد.
 
انتهای پیام/ن.م
 

برگزاری همایش کار آفرینی زنان در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.