راهپیمایی پرشور مردم قم در حمایت از مطالبه‌های به حق مردم برگزار می‌شود

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: روز چهارشنبه مصادف با ۱۳ دی‌ماه مردم قم برای حمایت از مطالبه‌گری‌های به‌حق مردم و اعلام انزجار از برخی فتنه‌گری‌های اخیر راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر ولدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران جوان در دوران قبل، بعد، دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

وی با اشاره به‌ قرارداشتن در آستانه جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی افزود: طبیعی بوده که دشمنان در چهلمین سال انقلاب اسلامی درصدد دشمنان قسم‌خورده انقلاب مانند آمریکای جنایتکار، صهیونیست جهانی و سلفیت تکفیری به بهانه‌های مختلف در تلاش برای برهم زدن این انقلاب شکوهمند باشد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم معضلات اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: ازجمله مهم‌ترین تأکیدات و منویات رهبری معظم انقلاب در سال‌های اخیر مبحث اقتصاد بوده و شعار سال‌های مکرری را نیز با توجه به اهمیت این مسئله با نام‌های اقتصادی نامیده شده است.

ولدان تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم تمام تأکیدات مقام معظم رهبری مسئولان در زمینهٔ اقتصادی حق مطلب را ادا نکرده و اعتراض‌های مردمی نیز در همین زمینه ابتدا به‌صورت خاموش و در درجه دوم نیز به‌صورت مسالمت‌آمیز در کف خیابان انجام پذیرفت.

وی با تأکید بر حق مسلم مردم در اعتراض و مطالبه‌گری در برابر مسئولان نظام عنوان کرد: مطالبه‌گری حق مردم بوده و تمام نهادهای انقلابی از مطالبه گری‌ها مردم در مورد مال‌باختگان و مشکلات اقتصادی موجود حمایت و همدلی می‌کند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم تصریح کرد: اعتقاد ما بر این بوده که باید مسئولان قوای سه‌گانه نظام در برابر رهبری معظم و مردم فهیم جامعه پاسخگو باشند، در کنار مطالبه‌گری‌های به‌حق مردم باید در برابر فتنه‌گری‌های برخی افراد نیز هوشیار بود و مردم ایران هرگز اجازه نمی‌دهند تا به مقدسات خود مانند قرآن کریم و دین مبین اسلام اهانتی صورت گیرد.

ولدان ادامه داد: ملت فهیم ایران اجازه نخواهند داد تا عده‌ای آشوبگر در میان اعتراض‌های عمومی و به‌حق مردم به خون شهدا و دیگر ارزش‌های اسلامی توهین شود بنابراین روز چهارشنبه مصادف با 13 دی‌ماه مردم شهر مقدس قم همراه با سایر استان‌های با بصیرت ایران به میدان خواهند آمد تا نه بزرگ خود را با فتنه‌گران اعلام کرده و جواب کوبنده‌ای نیز بر یاوه‌گویی‌های سران کشورهای استکباری جهان بدهند.

انتهای پیام/الف

مردم ایران  اجازه نمی‌دهند تا به مقدسات  اهانتی صورت گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار