ناصری پور مطرح کرد:

کاهش هزینه‌های سلامت از طریق سبک زندگی سالم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: ما باید تلاش کنیم تا از طریق داشتن سبک زندگی سالم بتوانیم ورودی به سیستم درمانی را کاهش دهیم.

کاهش هزینه‌های سلامت از طریق سبک زندگی سالمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود ناصری‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در همایش غذای سالم با محوریت شیرینی در زندگی سالم که صبح امروز در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد، اظهار کرد: در ادامه اجتماعی شدن سلامت در دولت یازدهم، معاونت اجتماعی در وزارت بهداشت و در دولت دوازدهمف معاونت اجتماعی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تشکیل شد.

وی بیان کرد: از طریق اجتماعی کردن سلامت می‌توان سبک زندگی سالم را به جامعه منتقل کرد ما باید ارتباط تنگاتنگی بین بدنه دانشگاهی با صنوف برقرار کنیم که برگزاری این همایش‌ها به چنین ارتباطی کمک می‌کند.

ناصری‌پور یادآور شد: افراد باید از مواد غذایی سالم استفاده کنند تا کمتر دچار بیماری شوند همچنین ما باید با داشتن سبک زندگی سالم ورودی به سیستم درمانی را تا حد امکان کاهش دهیم، متاسفانه در هر صنفی مواردی وجود دارد که بر خلاف قوانین عمل می‌کنند که باید این موارد هر چه سریعتر برطرف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار