مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر:

سالانه ۳۵ هزار نفر در استان بوشهر مهارت‌آموزی می‌شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت:در مراکز فنی و حرفه‌ای دولتی و خصوصی استان بوشهر سالانه حدود ۳۵ هزار نفر آموزش مهارتی می‌بینند.

سالانه ۳۵ هزار نفر در استان بوشهر مهارت‌آموزی می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر تلاش و پیگیری‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بیکاری امروزه یکی از مهمترین مشکلات به ویژه در بین جوانان است که یکی از راهکارهای اساسی برای عبور از این مشکل، توانمندسازی نیروهای جویای کار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر بیان کرد: با شناسایی نیازهای بازار کار، برنامه‌های آموزشی در استان بوشهر در همین راستا طراحی و تدوین شده است و جوانان استان برای اشتغال در فرصت‌های شغلی مورد نیاز استان آموزش می‌بینند.

وی از ارائه سه میلیون نفر ساعت آموزش طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در مراکز فنی و حرفه‌ای دولتی و خصوصی استان بوشهر سالانه حدود ۳۵ هزار نفر آموزش مهارتی می‌بینند.

کازرونی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۲۱ هزار نفر مهارت‌آموزی شده‌اند، تصریح کرد: توانمندسازی نیروی انسانی مهمترین مولفه برای توسعه اشتغال در جامعه است که در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بالای سرمایه‌گذاری برای تقویت توانمندی نیروی انسانی، ادامه داد: نگرش و دیدگاه مردم نسبت به کار و مهارت آموزی و نهادینه کردن فرهنگ کار و کارآفرینی باید تغییر کند.

انتهای پیام/پ

مهارت آموزی سالانه ۳۵ هزار نفر در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.