رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ:

مبارزه با فتنه دشمنان با بصریت افزایی امکان پذیر است

رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ با اشاره به اینکه بصیرت افزایی مهم ترین راهکار برای مقابله با فتنه گران است. گفت: برای جلوگیری و مبارزه با فتنه دشمنان به بصیرت نیاز داریم.

مبارزه با فتنه دشمنان  با بصریت افزایی امکان پذیر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا  رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ با اشاره به اینکه برای جلوگیری و مبارزه با فتنه دشمنان به بصیرت نیاز داریم، گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع مکر و حیله و دخالت های نظامی، اقتصادی و نفوذهای فرهنگی درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی بابیان اینکه کسانی که بصیرت قوی دارند دشمن را در هر قیافه ای می شناسند، گفت: امروز به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی و باز شدن راه های جدید بیداری اسلامی، هجمه استکبار و ایادی آن به کیان دین وانقلاب بیشتر شده است.

حجت الاسلام قمری نیا اظهار داشت: تبلیغات اسلامی با ساماندهی مبلغین و مبلغات درراستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی قدم برداشته است.

وی گفت: تلاش شده با بهینه‌سازی روش‌های تبلیغی سنتی و استفاده از روش‌های نو و فناوری نوین و سامان‌دهی تشکل‌های دینی و مردمی و اجرای طرح‌های جامع قرآنی تهاجمات ضد دینی از بین برود.

رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ تاکید کرد: برای جلوگیری و مبارزه با فتنه دشمنان به تبلیغ نیازمند هستیم.

انتهای پیام/

بصیرت تنها راه جلوگیری و مبارزه با فتنه دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.