کارگاه اشتغال ویژه مددجویان زندان های یزد

در راستای آموزش و فراهم کردن توسعه فعالیت‌های اشتغال برای مددجویان زندانی تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان‌های استان و سازمان فنی و حرفه‌ای یزد امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛درنشستی تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان‌های استان و سازمان فنی و حرفه‌ای در راستای آموزش و فراهم کردن توسعه فعالیت‌های اشتغال برای مددجویان زندانی امضا شد.

رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های استان یزد به نقش تاثیرگذار سازمان فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها اشاره کرد و گفت: طبق شواهد و مدارک، آمار بازگشت زندانیانی که در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند نسبت به مابقی به صفر می‌رسد و این موضوع تاکیدی براهمیت مباحث اشتغال و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها است.

ذوالفعلی نژاد افزود: خوشختانه در این زمینه کار‌های بسیاری خوبی صورت گرفته است به طوری که مددجویان در کنار گذران دوران حبس خود به کار مشغول می‌شوند و دستمزدی نیز دریافت می‌کنند که به نوعی دلگرم کننده این افراد باشد.

وی گفت: کارگاه اشتغال ویژه بانوان مددجو برای نخستین بار در استان یزد ایجاد شده که این کارگاه زمینه اشتغال ۴۰ نفر از بانوان زندانی را فراهم کرده است و آن‌ها ضمن کسب درآمد و گذران دوران حبس، می‌توانند از امتیازاتی طبق قانون استفاده کنند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد افزود: انگیزه و استقبال مددجویان از دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های اشتغال، بسیار چشمگیر بوده و خروجی خوب آن هم نشان از ظرفیت‌های بالای اقدامات اشتغال‌زایی در زندان‌ها است.

انتهای پیام/ غ

ایجادکارگاه اشتغال ویژه بانوان مددجوی زندان های یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار