دادستان عمومی و انقلاب زاهدان:

دستگاه‌های دولتی باید به فکر معیشت مردم باشند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دستگاه‌های دولتی باید به فکر معیشت مردم باشند در بروکراسی دولتی طوری رفتار نکنند که باعث نارضایتی مردم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار کرد:ما اشراف کامل داریم به وضعیت زندگی مردم که چگونه به سختی زندگی می‌کنند، ما در تحریم هستیم و یکسری فشار‌ها وجود دارد مردم باید خویشتن‌دار باشند تحمل کنند

موحدی راد افزود: از طرفی نیز دستگاه‌های دولتی باید به فکر معیشت مردم باشند در بروکراسی دولتی طوری رفتار نکنند که باعث نارضایتی مردم شود.

وی با بیان اینکه مردم اگر خواسته‌ای دارند می‌توانند اعتراضات خود را مسالمت‌آمیز مطرح کنند، با تخریب اموال دولتی چیزی درست نمی‌شود مشکلی حل نمی‌شود و بر مشکلات هم افزوده خواهد شد.

موحدی‌راد ادامه داد: اگر مردم اعتراضی دارند باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند اعتراضی که بتوانند آن را مدیریت کنند و نباید اجازه دهند افرادی سودجو آب به آسیاب دشمن بریزند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به حمایت‌های دشمنان اسلام از این اعتراضات نیز گفت: در بحث تحریم دارو دولت آمریکا از نظر بهداشت و درمان هم، تحریم کرده بود حالا امروز آمده اند ابراز همدردی و کمک می‌کنند اگر میخواهید کمک کنید تحریم‌ها چیست؟ مردم باید هوشیارانه عمل کنند.

وی بیان کرد: درست است که باید صدای مردم به گوش مسئولان برسد، اما همه چیز از طریق قانون قابل حل است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اضافه کرد: با اغتشاشگران و کسانی که در فضای مجازی به عنوان لیدر فعالیت می‌کنند و دعوت به آشوب می‌کنند قطعا برخورد قاطعانه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اگر مردم اعتراضی دارند باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار