۱۹۰ هزار میلیارد ریال هزینه در بخش درمان توسط سازمان تامن اجتماعی ‌

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی ۱۹۰ هزار میلیارد ریال در بخش درمان صرف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی درخشان عصر امروز در مراسم معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اقدامات تامین اجتماعی اظهار داشت: امسال 190 هزار میلیارد ریال در حوزه درمان صرف شده که این روند رو به رشد سازمان تامین اجتماعی بیان‌گر تلاش برای حل و کاهش مشکلات موجود بوده و تلاش بر این است که در سال آتی علاوه بر افزایش ارقام با درپیش گرفتن برنامه و تهمیدات لازم به سمت کیفی‌تر شدن و کیفیت بخشیدن به خدمات حرکت کنیم.

وی افزود: در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی خدمات بسیاری ارائه می شود، این درحالیست که  علاوه بر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده، هم اکنون 5 بیمارستان و 27 مرکز درمان سرپایی در حال ساخت احداث بوده و نیز 9 بیمارستان و 27 مرکز سرپایی در حال طراحی است. 

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به فعالیت سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی گفت: پیشرفت ارائه خدمات به معنای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیست چراکه بیمه شدگان تامین اجتماعی باید بهترین خدمات را دریافت کنند اما بهبود شرایط خدمت‌رسانی نویدبخش کاهش مشکلات سازمان تامین اجتماعی است. 

درخشان عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در طول 4 سال گذشته سیاست استفاده از مدیران و نیروهای آشنا به سازمان و کارآمد و توانمند را در پیش گرفته است.

انتهای پیام/س

احداث 9 بیمارستان سرپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
خواهشمندم به مشکلات ما هم رسیدگی کنید لطفا