کمپین تخصصی آموزش صادرات خرده فروشی صنایع دستی در کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کرمان از برگزاری کمپین تخصصی آموزش صادرات خرده فروشی صنایع دستی در ۱۷ دی ماه جاری خبر داد.

کمپین تخصصی آموزش صادرات خرده فروشی صنایع دستی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمود وفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان گفت: کمپین تخصصی آموزش صادرات خرده فروشی صنایع دستی با عنوان آنلاین شوید، جهانی بفروشید در زمینه توسعه کسب و کار بین‌المللی، بازاریابی و معرفی محصولات صنایع دستی در ایران و دیگر کشورهای همسایه است.

 وی با بیان اینکه فروش و صادرات محصولات صنایع‌ دستی یکی از مشکلات صنعتگران استان کرمان است؛ اظهار کرد: این همایش یک روزه به دنبال آشنایی صنعتگران صنایع‌ دستی با نحوه فروش دست‌سازها به‌ صورت مستقیم و بدون واسطه از راه‌های مختلف به‌ ویژه فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی معتبر در داخل و خارج از کشور است.

 وفایی با اشاره به اینکه همایش مذکور با حضور ۳۵۰ نفر از هنرمندان، تولیدکنندگان و بازرگانان صنایع دستی استان برگزار می شود، بیان کرد: این کمپین تخصصی با همکاری سازمان میراث فرهنگی کشور، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت خصوص در محل اتاق بازرگانی کرمان برپا می شود.

 

انتهای پیام/س

 

کمپین تخصصی آموزش صادرات خرده فروشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.