امام جمعه آبپخش:

مردم در مقابل فتنه ها هوشیار باشند

امام جمعه آبپخش گفت: حرکات چند روز اخیر در کشور، طراحی دشمن برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور است و مردم باید هوشیار باشند و با آن مقابله کنند.

مردم در مقابل فتنه ها هوشیار باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام خداداد رضایی صبح دوشنبه در نشست شورای زکات بخش آبپخش با گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: حماسه نهم دی، برگ زرینی در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم آگاه و بیدار ایران، با شناخت دقیق از برنامه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، به صحنه آمدند و توطئه ها بر علیه ایران اسلامی را خنثی کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای براندازی نظام اسلامی خواب های زیادی دیده بود و برنامه‌ریزی گسترده‌ای نیز انجام داده بود ولی از بصیرت ملت ایران ضربه خورد و تمام نقشه‌هایش نقش بر آب شد.

امام جمعه آبپخش تصریح کرد: البته باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن همیشه در حال نقشه کشیدن برای مقابله با پیشرفت روزافزون ملت ایران است و بیکار نمی‌نشیند.

دشمن از مردم ایران سیلی می‌خورد

حجت الاسلام رضایی با اشاره به حرکات چند روز گذشته در کشور اظهار داشت: در چند روز گذشته در برخی نقاط کشور شاهد حرکت هایی بوده ایم که نقش استکبار جهانی در طراحی این حرکت ها محسوس است.

وی بیان داشت: سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی پشت این حرکات قرار دارند و حمایت‌های مسئولان این کشورها خود دلیل محکمی از دخالت آنها در این قضایا است.

امام جمعه آبپخش ابراز داشت: وصله تخریب اموال عمومی و ایجاد آشوب در کشور به ملت فهیم  ایران نمی‌چسبد و این حرکات نقشه دشمنان نظام با بازی فریب خوردگان آنها است.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام بارها از ملت ایران سیلی خورده اند و این بار نیز سیلی خواهند خورد و برنامه هایشان با شکست مواجه خواهد شد.

لزوم رسیدگی به مشکلات مردم

امام جمعه آبپخش رسیدگی به مشکلات مردم را بهترین راه مقابله با دشمنان نظام برشمرد و اظهار داشت: مسئولان باید در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی نکنند و همراه و همگام مردم باشند و به مردم گزارش کار دهند چون بهترین راه مبارزه و مقابله با دشمنان، خدمت به مردم است.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: البته دولتمردان تلاش خوبی در برطرف کردن مشکلات مردم دارند و مقام معظم رهبری هم مکرر در این مورد تاکیداتی به مسئولان داشته اند و به فکر مردم هستند.

امام جمعه آبپخش در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت زکات را موجب ریشه کنی فقر در جامعه عنوان کرد و افزود: اگر این سنت الهی بدرستی اجرا شود هیچ فقیری در جامعه پیدا نمی شود.

فعالیت‌های تبلیغی در باب زکات بیشتر شود

حجت الاسلام رضایی بیان داشت: برای گسترش فرهنگ پرداخت زکات در جامعه تلاش زیادی شده و برنامه های خوبی هم اجرا به مرحله اجرا درآمده که جا دارد از مسئولان کمیته امداد و اعضای شورای زکات تشکر کنم.

رئیس شورای زکات بخش آبپخش خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌ها و تلاش اعضای شورای زکات، شاهد افزایش جمع آوری زکات در بخش آبپخش بوده‌ایم.

حجت الاسلام رضایی افزود: باید فعالیت‌های تبلیغی در باب زکات بیشتر شود و دیدار چهره به چهره با مردم در سرلوحه اقدامات شورای زکات قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.