استاندار بوشهر:

نظارت بر بازار استان بوشهر بیشتر شود

استاندار بوشهر خواستار لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار شد و گفت: کنترل و نظارت بر بازار استان بوشهر بیشتر شود تا شاهد کاهش مشکلات مردم برای تامین کالاها باشیم.

نظارت بر بازار استان بوشهر بیشتر شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنند تا شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی بر لزوم انجام بیشترین دقت در کنترل و نظارت بازار تاکید کرد و ادامه داد: نظارت بر بازار باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد تا شاهد تضییع حق مردم در این زمینه نباشیم.

استاندار بوشهر خواستار اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه قیمت انواع کالا به مردم شد و افزود: باید واقعیت‌های بازار برای مردم به درستی اطلاع‌رسانی شود.

وی با تاکید بر لزوم ارائه بهترین و مطلوب‌ترین خدمات به مردم اضافه کرد: تولید کنندگان با مشکلات و کمبودهایی روبرو هستند که باید برای گره‌گشایی از تولیدکنندگان از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

گراوند با بیان اینکه دستگاه‌های اداری و اجرایی نباید مانع کار تولیدکننده‌ها شوند تصریح کرد: هر مسئولی که در رفع مشکلات تولیدکنندگان کوتاهی کند، مورد سئوال و بازخواست قرار می‌گیرد و برخورد قاطع می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته برای توسعه صادرات خرمای استان بوشهر، خاطرنشان کرد: باید از همه توان و ظرفیت موجود در زمینه بسته‌بندی خرما و صادرات خرما نهایت بهره را ببریم.

استاندار بوشهر خواستار افزایش نظارت و کنترل قیمت‌ها و کیفیت کالاها در ماه‌های پایانی سال شد و افزود: نظارت بر بازار استان بوشهر بیشتر شود.

انتهای پیام/پ

لزوم کنترل قیمت‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.