برگزاری ۸ نمایشگاه و فروشگاه بهاره در استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از راه اندازی ۸ نمایشگاه و فروشگاه بهاره در استان بوشهر در راستای تامین مایحتایج مردم استان بوشهر خبر داد.

برگزاری ۸ نمایشگاه و فروشگاه بهاره در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر ایجاد نمایشگاه بهاره در شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: تامین کالاها و مایحتاج عمومی شهروندان در ایام پایانی سال هدف اصلی برپایی نمایشگاه بهاره به شمار می‌رود.

وی با تاکید برنقش نمایشگاه بهاره در تامین نیازهای مردم افزود: شهروندان می‌توانند کالاهای مصرفی خود را با قیمت مصوب از این نمایشگاهها تهیه کنند. در راستای تامین مایحتایج مردم استان بوشهر در آستانه نوروز با قیمت مناسب 8 نمایشگاه و فروشگاه بهاره در  استان بوشهر راه اندازی شد.

حسینی محمدی با بیان اینکه از 14 اسفند امسال  8 نمایشگاه و فروشگاه بهاره در سطح استان بوشهر دایر شده خاطر نشان کرد: عمده هدف برپایی نمایشگاه و فروشگاه بهاره حضور تولیدکنندگان و شرکتهای پخش استان  است که با توجه به کمبود واحدهای عرضه کننده اقلام مورد نیاز مصرف خانوارها، تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه از اوائل اسفند به مدت 2 ماه گشت‌های مشترک بازرسی  حضور دستگاههای مربوطه بر بازار نظارت می‌کنند. قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت و مورد تایید کارشناسان است که در جریان برگزاری نمایشگاه نظارت جدی بر عرضه محصولات می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع 450 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان بوشهر خبرداد و  گفت: 100 تن سیب و 350 تن پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید در این استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه محموله سیب به استان انتقال یافته و پرتقال نیز در حال حمل به استان بوشهر است  افزود: در صورت کمبود، سازمان تعاونی روستایی آمادگی تامین پرتقال استان بوشهر به میزان 500 تن دارد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.