صدور بیش از ۱۸ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور بیش از ۱۸ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان در استان طی آذر ماه امسال خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه داریوش جودکی  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، نقش تعزیرات حکومتی در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و برنامه هایی برای بهبود وضعیت موجود و رسیدن به اهداف را مثمر ثمر دانست و گفت: با اعلام آمادگی شعب در مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با قاچاقچیان این اداره کل در آذر ماه تعداد ۶۹۶ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی و پرونده بهداشتی را رسیدگی کرده و برای تخلفات موصوف علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه مبلغ ۷۷ میلیارد و ۸ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۱۷۴ ریال محکومیت صادر شده است.

این مسئول از کشف تعداد ۶۴ تخته پتو، ۱۵ عدد حوله، ۲۹۹ هزار و ۷۴۰ نخ انواع سیگار و ۳۲۰ کیلوگرم البسه تاناکورا در شهرستان سنقر استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: سه قاچاقچی توسط شعبه مبارزه با قاچاق کالای شهرستان سنقر از توابع این استان به دلیل قاچاق کالا های فوق بر اساس اظهارات و مستندات موجود در پرونده و عدم ارائه مدارک مثبته، جمعا علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۲۷۳ میلیون و ۵۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف ۴ دستگاه لباسشویی، ۵ دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی خارجی و قاچاق نیز خبر داد و گفت: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر اساس نحوه اظهارات و دفاعیات بلاوجه و غیر موثر متهم و عجز از مدارک مثبته، قاچاقچی را علاوه بر ضبط کلیه کالا ها به مبلغ ۱۹۹ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۷۱۱ ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/ز



کشف ۴ دستگاه لباسشویی قاچاق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.