ورودبیش از ۸ هزار پرونده تخلف اقتصادی در ۹ ماهه امسال

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود تعداد ۸ هزار و ۷۸۹ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود تعداد ۸ هزار و ۷۸۹ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: طی این مدت تعداد ۸ هزار و ۷۸۹ پرونده تخلف اقتصادی، کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت توسط دستگاه های نظارتی به این اداره کل ارسال و برای این متخلفان علاوه بر ضبط کالا مبلغ ۸۶۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۹۰ ریال جریمه نقدی صادر شده است .

وی به جزئیات پرونده ها نیز اشاره کرد و گفت: از این تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی تعداد ۶ هزار و ۸۷۲ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که ۱۰۰ درصد پرونده مختومه شده است.


جودکی از صدور۸۵ میلیارد و ۷۳۹ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۷۲۱ ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات خبر داد و افزود: بیشترین فراوانی تخلف در این حوزه مربوط به عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و کم فروشی است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی را ۴۱۹ فقره عنوان و تصریح کرد: برای تخلفات مزبور مبلغ ۹۲۱ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ ریال محکومیت صادر شده و ۱۰۰ درصد پرونده های وارده مورد رسیدگی شده است.
وی در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.