برگزاری بیست و هشتمین نشست شورای ملی فلسطین در حمایت از قدس

رئیس شورای ملی فلسطین اعلام کرد ۲۸ امین نشست این شورا در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله تحت عنوان «قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ سلیم الزعنون، رئیس شورای ملی فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد ۲۸ امین نشست این شورا روز‌های ۱۴ و ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در کرانه باختری رود اردن تحت عنوان «قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین» برگزار می‌شود.

سلیم الزعنون در بیانیه کوتاهی گفت:نشست آینده شورای ملی فلسطین در سایه شرایط سختی که فلسطین به خصوص پس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل با آن دست به گریبان است برگزار خواهد شد.

الزعنون افزود شورای مرکزی در این نشست در صدد بازنگری جامع مرحله سابق در تمامی ابعاد و بررسی راهبرد همکاری و تلاش ملی برای مقابله با چالش‌های پیش روی طرح ملی فلسطین برخواهد آمد.

وی اظهار داشت از همه اعضای شورای مرکزی فلسطین در دو روز آینده از جمله اعضای جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/

نشست شورای ملی فلسطین در حمایت از قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار