مهلت ۳ ماهه رژیم صهیونیستی به پناهجویان آفریقایی برای خروج از فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی به پناهجویان آفریقایی مهلت داد ظرف سه ماه، از اراضی تحت اشغال صهیونیست‌ها خارج شوند، در غیر این صورت زندانی خواهند شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «تایمز آو اسرائیل»، وزیر داخلی و وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی از طرح جدید صهیونیست ها برای تعطیلی مرکز پناهجویان آفریقایی در فلسطین اشغالی ظرف سه ماه آینده خبر دادند. پناهجویانی که در این مدت اسرائیل را ترک نکنند، بازداشت و زندانی خواهند شد.

همچنین قرار است طرح های جدیدی برای سرعت بخشیدن به اخراج پناهجویان آفریقایی از اراضی اشغالی در ماه های آتی اعلام شود. بر اساس اعلام مقامات صهیونیست، بازداشتگاه «هلوت» که مرکز نگهداری پناهجویان آفریقایی در اسرائیل است، ظرف سه ماه آینده تعطیل خواهد شد.

دادگاه عالی دادگستری رژیم صهیونیستی در ماه اوت سیاست های مهاجرتی جدیدی را تصویب کرد که طی آن مجوز اخراج پناهجویان از فلسطین اشغالی صادر شد. قرار است پناهجویان آفریقایی پس از اخراج از فلسطین اشغالی به کشورهای دیگری فرستاده شوند. مقامات اسرائیلی به نام این کشورها اشاره ای نکردند؛ اما گفته می شود اوگاندا و رواندا دو کشوری خواهند بود که پذیرای پناهجویان آفریقایی از اسرائیل هستند.

بیش از 40 هزار پناهجوی آفریقایی در فلسطین اشغالی حضور دارند که بیشتر آنها اتباع کشورهای سودان و اریتره هستند. این پناهجویان در محله ای فقیرنشین در جنوب تل‌آویو زندگی می کنند.

آژانس پناهجویان سازمان ملل به تصمیم رژیم صهیونیستی در خصوص اخراج پناهجویان آفریقایی واکنش نشان داد. کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان در بیانیه ای نگرانی شدید خود را در خصوص طرح های اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی برای اخراج پناهجویان آفریقایی به یک کشور آفریقایی دیگر و یا زندانی کردن آنها ابراز کرد.

 

انتهای پیام/

اخراج پناهجویان آفریقایی از فلسطین اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار