نمایش «من‌من ، توتو » به کارگردانی افشین فتاحی

فیلم کوتاه «من‌من ، توتو » به تهیه‌کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان و به کارگردانی افشین فتاحی آماده نمایش شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فیلم کوتاه «من‌من ، توتو » به تهیه‌کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و به کارگردانی افشین فتاحی پس از مراحل تدوین آماده نمایش و حضور در جشنواره‌ها شد.

رئیس حوزه هنری  استان کردستان در این باره گفت: در ادامه حمایت از آثار ارزشی و تأثیرگذار در قالب فیلم ، فیلم داستانی « من من ، توتو » به تهیه کنندگی حوزه هنری پس از مراحل تصویربرداری و تدوین نهایی آماده حضور در جشنواره‌های فیلم شد .

امین مرادی افزود: این فیلم با موضوع توجه به تحکیم بنیان‌های خانواده و احترام به والدین در مدت زمان 19 دقیقه در قالب داستان مخاطبین را به این اصل مهم توجه می‌دهد .

وی گفت: در این فیلم کوتاه که خانم « زهرا چراغی » نویسندگی آن را بر عهده داشته‌اند هنرمندان محمد رضا کوچکی»، «فاطمه اسداللهی»، « احمد رضا ولی بیگی»، « زهرا چراغی»، « روح الله مرادی»، « ژیلا ملکی»، «سعید مرادی»، «امیررضا مرادی» به عنوان بازیگر ان این فیلم، «حبیب الله حیدریان » نور پردازی و تصویر ، «کرم پیروزه » صدابردار، «علی هواسی» دستیار صدا ، « احسان کمر خانی » صداگذار، «علی سلیمی » مدیر تولید ، « عباس گراوند »به عنوان گریمور، « جعفر میرناصری» به عنوان مشاور کارگردان ، افشین فتاحی کارگردان، طراح صحنه، و صداگذار این فیلم را یاری رسانده‌اند.

 افشین فتاحی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما متولد ایلام است که تاکنون علاوه برکارگردانی چندین اثر نمایشی کارگردانی تعدادی فیلم کوتاه را نیز به انجام رسانده‌اند.

فیلم « من‌من ، توتو » داستان پدری است، جانباز که درگیر اختلاف دو فرزند خود است و دراین بین هر دو خواهر که ازداواج کرده‌اند به صورت همزمان پدر را برای حضور در یک مراسم به منزل خود دعوت می‌کنند، پدر که در دوراهی سختی گرفتار شده است با وسیله‌ای سعی می‌کند این دو خواهر را به دوران کودکی خود برده و دوران شیرین با هم بودن را برای آنان تداعی کند.

انتهای پیام/ د م

«من‌من ، توتو » افشین فتاحی آماده نمایش شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.