فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛

امنیت امروز ما در سایه عظمت شهداست

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بزرگترین سرمایه ما وجود شهیدان گرانقدر است و باید با تمام وجود حراست از این سرمایه عظیم که حافظ امنیت امروز ماست، تلاش نماییم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان شامگاه امروز در شب خاطره شهید ملا محی‌الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، در سخنانی ضمن تمجید از صبر و استقامت خانواده معزز شهدا و با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان استان کردستان، اظهار داشت: بزرگترین سرمایه ما همین سرمایه معنوی وجود شهیدان گرانقدر است و باید با تمام وجود در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم که حافظ امنیت امروز ماست، تلاش نماییم.

وی با انتقاد شدید از کم‌توجهی برخی از مسوولین به اهمیت این موضوع، تصریح نمود: امروز در بعضی از دستگاه‌های متولی فرهنگی مشاهده می‌شود، در حالیکه انتظار پیشقدمی در برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌رود با تأمل، سستی و کاهلی نسبت به قضیه برخورد می‌شود که این مایه تأسف و نگرانی شدید است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ما هرچه داریم از برکت خون این شهیدان است و ما از این موضوع غافل هستیم که شهیدان نیازی به برگزاری این برنامه‌ها ندارند بلکه این ما هستیم که برای درک عظمت و بزرگی آنان در این محافل درس می‌گیریم و زمینه خودباوری و تقویت باورها و توانایی‌هایمان را فراهم می‌آوریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با دعوت از فرزند شهید برای بیان خوابی که دیده‌اند، گفت: بنده افتخار همسنگری با این شهید والا مقام را نداشتم اما به واسطه یک خواب و هدیه‌ای که به بنده عطا نمودند همواره خود را به این شهید نزدیک می بینم.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود: متولیان با درک درست اهمیت این برنامه های معنوی و پر اهمیت نسبت به تغییر رویکرد و توجه جدی تر به پاسداشت یاد وخاطره شهیدان همت نمایند و بدانند بالاترین لذت در خدمت به شهیدان و خانواده معزز شهیدان است.

انتهای پیام/ د م

هرچه داریم از برکت خون شهیدان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.