حماسه نهم دی ٨٨اوج بصیرت ملت مسلمان ایران بود

جانشين فرمانده سپاه بيت‌المقدس استان كردستان گفت: حماسه نهم دی ٨٨اوج بصیرت ملت مسلمان ایران بود و باید همه مدیران این مهم را درک کنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار حمزه فلاح جانشين فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی حماسه نهم دی‌ماه گفت: از عدم حضور برخی مسوولان گله داریم چرا که هیچ دلیلی برای غیبت در این جلسه مهم قابل قبول نیست.

وی افزود: همه دشمنان علیه انقلاب اسلامی اتاق جنگ تشکیل داده‌اند ولی متاسفانه هنوز بعضی‌ها قبول نکردند که دشمنان درصدد آسیب‌رساندن به انقلاب و آرمان‌های مردم مسلمان ایران هستند.

 جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: حماسه نهم دی ٨٨اوج بصیرت ملت مسلمان ایران بود و باید همه مدیران این مهم را درک کنند.

فلاح افزود: هرقدر هم برای این روز برنامه‌ریزی کنیم چون برخی مدیران حضوری کم‌رنگ در این برنامه‌ها و جلسات دارند بسیاری از این برنامه‌ها روی کاغذ می‌ماند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: حماسه نهم دی ٨٨ریشه در تاریخ انقلاب دارد و باید برای گرامی‌داشت این روز ستاد مردمی تشکیل شود و امور به مردم واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار کردستان بارها ثابت کرده‌اند که همواره دوست‌دار انقلاب هستند و بدون شک در ویژه‌برنامه‌های نهم دی‌ماه و دهه‌ مبارک‌ فجر حضوری گسترده و دشمن‌شکن خواهند داشت.

فلاح در ادامه سخنان خود اظهار داشت: فتنه ٨٨توطئه‌ای بود برای براندازی نظام و هشت‌ماه طول کشید لذا ابعاد فتنه و نقش کشورهای خارجی را باید برای نسل جوان جامعه تشریح نماییم و نقش مردم باید تبیین شود وانتظار همه کسانی که دغدغه اسلام و انقلاب دارند این است.

انتهای پیام/  د م

مردم ولایت‌مدار کردستان همواره دوست‌دار انقلاب هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.