اعلام برنامه های گرامیداشت ایام هفته بسیج در استان کردستان /اجرای ۲۸۲۲ برنامه درهفته بسیج

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این استان، گفت: در ایام هفته بسیج در سال جاری دو هزار و ۸۲۲ برنامه در سراسر استان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد حسین رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان گفت: همزمان با ایام هفته بسیج برنامه های مختلفی در رده ها و اقشار مختلف بسیج در استان کردستان برگزار می شود.
وی افزود: برنامه های گرامیداشت ایام هفته بسیج در استان کردستان قبل از آغاز هفته نیز ۹ برنامه شاخص اجرا شده است تا استان با آمادگی لازم برنامه های هفته بسیج به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: در مجموع در ایام هفته بسیج دو هزار ۸۲۲ برنامه در رده های مختلف و اقشار بسیج در سراسر استان کردستان با حضور و مشارکت مردم برگزار می شود.
وی با اشاره به نامگذاری ایام هفته بسیج، گفت: تبیین نقش بسیج در دفاع همه جانبه، جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمت رسانی شعار اصلی ایام هفته بسیج در استان کردستان است.
سردار رجبی گفت:جدای از برنامه های شاخص و کشوری که به میزبانی استان کردستان برگزار می شود، در ایام هفته بسیج در هر روستا، بخش، شهر و شهرستان نیز برنامه های متعددی برگزار می شود.
انتهای پیام/م

اعلام برنامه های هفته بسیج دراستان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.