در بیمارستان قلب بوشهر؛

دومین دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی استان بوشهر به‌زودی فعال می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی در سطح استان خبر داد و گفت: دومین آنژیوگرافی استان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

دومین دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی استان بوشهر به‌زودی فعال می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری عصر شنبه در نشست با مسئولان بیمارستان‌های بوشهر اظهار داشت: دومین دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مردادماه سال جاری خریداری‌شده که در روزهای آینده به شکل رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: دستگاه آنژیوگرافی (مغزی و قلبی) یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه آنژیوگرافی و ساخت زیمنس آلمان است و این دستگاه هم در سکته‌های قلبی و هم در سکته‌های مغزی کاربرد بسیاری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص محل آغاز به کار این دستگاه عنوان داشت: دومین دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان قلب بوشهر استقرار یافته که تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای آن انجام‌شده است.

کشمیری ابراز داشت: با اضافه شدن دومین دستگاه آنژیوگرافی، نوبت‌دهی و ارائه خدمات به بیماران سریع‌تر و باکیفیت بهتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

به‌زودی دومین دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی استان بوشهر راه اندازی  می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.