با استقرار پزشکان متخصص؛

فاز دوم بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی دیر راه‌اندازی شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: فاز دوم بیمارستان امام هادی (ع) دیر با استقرار پزشکان متخصص فعالیت خود را آغاز کرد.

فاز دوم بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی دیر راه‌اندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر, احمد آخوندی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست معارفه پزشکان متخصص بیمارستان امام هادی (ع) دیر اظهار کرد: در روند راه‌اندازی فازهای مختلف بیمارستان یک سری کمبودها وجود دارد که انتظار داریم همه نهادها و سازمان‌ها یاریگر حوزه سلامت بوده و به مجموعه شبکه بهداشت و درمان کمک دهند.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از بخش درمانی و خدماتی بیمارستان امام هادی(ع) دیر به صورت گام به گام تعریف شده است، اضافه کرد: فاز نخست بیمارستان امام هادی (ع) شامل درمانگاه تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، داروخانه و ساختمان اداری بوده است که هم اکنون فعال بوده و به مردم خدمات درمانی ارایه می‌دهد.

وی افزود: فاز دوم این بیمارستان که بخش بستری است با استقرار پزشکان متخصص و پذیرش بیمار فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: پزشک متخصص داخلی، زنان و بیهوشی جذب بیمارستان شده‌اند و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، پوست، قلب، اعصاب و روان نیز در این بیمارستان مردم را ویزیت می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش خیرین در حوزه سلامت اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان نیازمند نگاه خیرین و حضور آنها در این حوزه است و ما از ورود آنها به این بخش استقبال می‌کنیم.

در این نشست پزشکان متخصص داخلی و زنان و زایمان معرفی شدند.

انتهای پیام/پ

راه اندازی فاز دوم بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی دیر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.