رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهدیشهر ؛

دستگیری شکارچیان قوچ و کل وحشی در منطقه پرور مهدیشهر

شکارچیان غیرمجاز قوچ وحشی و راس کل وحشی در منطقه حفاظت شده پرور مهدیشهر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  عباس زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهدیشهر از دستگیری متخلفان شکارغیر مجاز در منطقه حفاظت شده پرور خبر داد و گفت : ماموران اجرایی پاسگاه صیدوا روز گذشته هنگام گشت و پایش منطقه متوجه رد مشکوک خودرو شدند که بررسی اولیه نشان داد، رد مذکور به یکی از آغل های دامداران مربوط می شود.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پس از حضور در آغل، چوپان را هنگام حمل دیگ مشاهده می کنند که با سوال از وی در خصوص محتویات دیگ و با ضد و نقیض جواب دادن چوپان مواجه می شوند، که پس از بررسی محتوی دیگ متوجه وجود گوشت شکار در آن می شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهدیشهر اظهار داشت : چوپان برای تبرئه خود با دستپاچگی گوشی تلفن همراه خود را که در آن عکس های شکار و پوست کندن کل وحشی بود را به ماموران نشان داده و مدعی می شود در روز گذشته اربابش (صاحب آغل) به همراه دو نفر دیگر به شکار کل وحشی رفتند و گوشت شکار را وی در اختیار او گذاشته است.

زارع تصریح کرد: با اظهارات چوپان صورت جلسه تنظیم و وی به همراه گوشی تلفن، تحویل عوامل انتظامی (پلیس اطلاعات) مهدیشهر می شود که بررسی بیشتر عکس ها نشان داد که تصاویری از شکار یک راس قوچ وحشی نیز در گوشی، وجود دارد.

وی افزود: با پیگیری قضایی صاحب آغل (متخلف) دستگیر و به شکار یک راس کل وحشی و یک راس قوچ وحشی اعتراف می کند.

انتهای پیام / ذ

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه پرور مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار