رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

نگاهی عادلانه به توسعه زیرساخت‌های سلامت استان بوشهر داریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در سراسر استان نگاهی عادلانه داشته باشیم و خدمت‌رسانی به همه مناطق استان با کیفیت انجام شود.

نگاهی عادلانه به توسعه زیرساخت‌های سلامت استان بوشهر داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری عصر شنبه در نشست بررسی پروژه‌های حوزه سلامت اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در حوزه بهداشت و درمان از اهداف متولیان حوزه سلامت است که به این مهم اهتمام جدی داریم.

وی افزود: سلامت مردم بسیار مهم است و برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه سلامت از همه امکانات خود استفاده بهینه می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: تلاش می‌کنیم در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در سراسر استان نگاهی عادلانه داشته باشیم و خدمت‌رسانی به همه مناطق استان با کیفیت انجام شود.

کشمیری از فعالیت بیش از ۱۵۰ پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت استان خبر داد و اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم خدمت‌رسانی به مردم در مراکز خدمات جامع سلامت استان بدون مشکل انجام شود و در حال حاضر بیش از ۱۵۰ پزشک در این مراکز به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است ابراز داشت: آحاد جامعه باید بهداشت عمومی را رعایت کنند و در تحقق سلامت عمومی یار و همراه حوزه سلامت باشند.

انتهای پیام/پ

 نگاه عادلانه به توسعه زیرساخت‌های سلامت استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.