فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان؛

حماسه نهم دی تجلی قدرت خداست

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت:امروز با حضور خودتان یک تکلیف الهی انجام دادید و با حضور حماسی خود تجلی قدرت خدا را به تصویر کشیدید.

حماسه نهم دی تجلی قدرت خداست به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم بزرگداشت 9 دی  با قدردانی از حضور پر رنگ مردم استان همدان  گفت:مردم یکرنگ آمدند تا از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه پشتیبانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه آنجا که نیاز انقلاب اسلامی است مردم همواره حضور داشته اند، افزود: وقتی حادثه 9دی اتفاق افتاد یکبار دیگر تکرار انقلاب را مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و روزی است که مردم پای انقلاب ایستادند، اظهار داشت: برخی ها آمدند تا صحنه را غبار آلود کنند اما با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب مردم تشخیص دادند که بصیرت در حال حاضر حضور باشکوه مردم برای پشتیبانی نظام است.

مجیدی اظهار داشت: دشمنان نظام همواره بر این موضوع تأکید دارند که تنها راه گمراه کردن مردم بستر انتخابات است اما مردم با بصیرت، بینش، ولایتمداری و حضور به موقع مکر و دسیسه آنان را نقش بر آب می کنند

وی افزود:امروز باید بیش از گذشته آماده باشیم زیرا دشمنان فتنه ها به شیوه ای دیگر رقم می زنند و مردم بدانند هر اتفاقی که می افتد کارگردان اصلی آن آمریکا و اسرائیل است.

مظاهر مجیدی ادامه داد: با مشاهده حادثه های کشور در این روزها به خوبی می بینیم که پشت صحنه اینها امریکایی ها هستند و شما نیز با این حضور حماسی نشان دادید که به آمریکایی هاو اروپایی ها نمی شود اعتماد کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تأکید کرد: آمریکایی ها به دنبال براندازی و تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی هستند و به همین منظور برای اینکه به این هدف برسند از هر راهی وارد می شوند.

این مسئول ابراز داشت: امروز مشکلات اقتصادی زیادی در جامعه است و ما از دولتمردان می خواهیم که به جدیت این موارد را پیگیری کنند و مردم و به ویژه مسئولان نظام بدانند که در حقیقت پیروزی ما توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ خ

وقتی حادثه 9دی اتفاق افتاد یکبار دیگر تکرار انقلاب را مشاهده کردیم

 

برچسب ها: اخبار همدان ، نهم دی ، قدرت ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار