امام جمعه همدان؛

نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان بر بزرگداشت باشگوه سالروزحماسه نهم دی روز قیام امت علیه فتنه تاکید کرد.

نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه استان در نماز جمعه همدان با تشریح ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، منافقان و استکبار با تمام توان به میدان آمده بودند، اما مردم ایران اسلامی با بصیرت و حضور به موقع در راهپیمایی همه نقشه‌های دشمنان داخلی و استکبار را نقش بر آب کردند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همدان نخستین استانی بود که در مقابل توطئه‌های دشمنان وارد میدان شد، افزود: مردم دارالمومنین همدان با آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی در روز هفتم دی به خیابان‌ها آمدند وهتک حرمت روز عاشورا و آشوب‌های خیابانی عده‌ای منافق و گول خورده استکبار را محکوم کردند.

خطیب جمعه همدان با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ گفت: مردم در سراسرکشور با حضور و راهپیمایی اقدامات حرمت شکنانه منافقان و دشمنان انقلاب و دین اسلام را محکوم کردند و با شرکت میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی سال ۸۸ همه توطئه‌های شوم دشمنان نقش برآب شد.

وی تصریح کرد: این حماسه، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و همواره ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تشریح ابعاد مختلف فتنه در جامعه گفت: فتنه پدیده شومی است که انسان را از حق و راه صحیح باز می‌دارد و موجب گمراهی انسان‌ها می‌شود.

آیت الله محمدی با بیان اینکه در قرآن کریم بار‌ها در زمینه فتنه و آثار شوم آن در جامعه تصریح شده است، خاطر نشان کرد: باید قضیه فتنه در جامعه تبیین و تشریح شود تا مردم نسبت به نتایج سوء آن در کشور آگاهی یابند.

خطیب جمعه همدان همچنین با اشاره به شرایط کنونی منطقه و کشتار مردم مظلوم یمن گفت: آل سعود با قتل عام مردم و بویژه کودکان هم اکنون فتنه جهان اسلام و بشریت است.

انتهای پیام/ ش

آل سعود با قتل عام مردم و بویژه کودکان هم اکنون فتنه جهان اسلام و بشریت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار