یوم الله ۹ دی عامل بقای انقلاب اسلامی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یوم الله ۹ دی عامل بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت، به مناسبت هشتمین سالروز قیام مردمی علیه فتنه ۸۸، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: یوم الله ۹ دی عامل بقای انقلاب اسلامی است.

وی، حماسه مردمی ۹ دی را رویدادی عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی، خاموش کننده فتنه ۸۸ و همچنین عامل جهت دهنده در ادامه مسیر انقلاب دانست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، مطالبه مردم از مسئولان برای پایبندی به ارکان انقلاب و ولایت و خدمتگزاری به مردم، و ایستادگی تا آخرین نفس در برابر استکبار جهانی و دفاع از مظلومین جهان را از پیام‌های مهم یوم الله ۹ دی برشمرد.

حاجی صادقی یادآور شد: حماسه ۹ دی به همگان ثابت کرد که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، در راه دفاع از میهن و ولایت فقیه، هر سختی را به جان می‌خرد و در این زمینه، هیچ ملاحظه‌ای با کسی ندارد.

وی در ادامه، با اشاره به فتنه‌های متعدد استکبار جهانی در دهه‌های گذشته، فتنه ۸۸ را بزرگترین توطئه دشمن در راه مبارزه با انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این فتنه، دشمن قصد داشت نظام را به دست مردم و با اختلاف افکنی داخلی نابود کند، اما بصیرت و هشیاری مردم، مانع از تحقق این هدف شوم شد.

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد فتنه جدیدی در کشور است تأکید کرد: باید مراقب تکرار تجربه‌های گذشته و بروز فتنه جدید باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن در پی دگرگون سازی ارزش‌ها و شکستن روحیه بسیجی و انقلابی ملت ایران است و قصد دارد با بکارگیری عناصر داخلی، نفوذ سیاسی و تغییر محاسبات نخبگان و افراد موثر نظام، و از راه نفاق و فریب، به ارکان جمهوری اسلامی تعرض کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حفظ و استمرار ارزش‌های ۹ دی می‌تواند ما در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها مصون بدارد.

حاجی صادقی در پایان، اجرای اقتصاد مقاومتی را راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: رفع مشکلات اقتصادی با اتکا به توانمندی درونی باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد و در این مسیر نباید دست نیاز به سوی دشمن دراز کرد.

گفتنی است: تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت، از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۹ دی ۹۶ در محوطه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری، و به طور همزمان در میدان آزادی شهر بروجن، چهارراه شهرداری لردگان، میدان امام حسین (ع) فارسان، روبروی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اردل، روبروی مسجد امام حسین (ع) شلمزار، و روبروی حسینیه محمد رسول الله (ص) چلگرد برگزار شد.

نظیر این برنامه شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان برگزار گردید، و امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر بن برپا خواهد شد.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ز

دشمن به دنبال ایجاد فتنه جدید در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.