حضور پرشور در تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت

مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت حضور یافتند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۱۰ صبح امروز ۹ دی ۹۶ در تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در محوطه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر حضور یافتند.

این تجمع با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرائت قطعنامه پایانی ادامه یافت.

نظیر این برنامه به طور همزمان در میدان آزادی شهر بروجن، چهارراه شهرداری لردگان، میدان امام حسین (ع) فارسان، روبروی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اردل، روبروی مسجد امام حسین (ع) شلمزار، و روبروی حسینیه محمد رسول الله (ص) چلگرد برگزار شد.

تجمع بصیرت و میثاق با ولایت همچنین شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان برگزار گردید، و امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر بن برپا خواهد شد.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ف

تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار