مردم با ۹دی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند

امام جمعه اهل سنت دهستان رمشک گفت: مردم با حضور خود در نهم دی ماه 88 نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند و نشان دادند به آرمان های انقلاب وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مولوی یونس چاهانی، امام جمعه اهل سنت دهستان رمشک، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان قدرتی مهم و تاثیرگذار در سطح منطقه و جهان دانست و اظهار داشت: در حالی در آستانه هفتمین سالگرد حماسه 9دی قرارداریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پرثمرتر وبالنده تر می شود .

وی افزود: نهم دی ماه روز تجدید میثاق با شهدا، ولایت و لبیک به مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی) و خروش ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است .

امام جمعه اهل سنت رمشک خطاب به بدخواهان نظام تصریح کرد: این مردم هر زمان احساس کنند خطر و تهدیدی از طرف بدخواهان، نظام را نشانه گرفته یا دشمن قصد نفوذ در بدنه کشور و به هم ریختن انسجام داخلی را داشته باشد، خود جوش به صحنه می آیند و آن را در نطفه خفه و اعلام می کنند که همواره پای نظام ، انقلاب و رهبرشان هستند.

وی یادآور شد: خلق حماسه نهم دی وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده ونیست و هیچ جریان و گروهی حق مصادره این حماسه سترگ و ماندگار را ندارند، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است.

وی از اقشار مختلف مردم  ولایت مدار رمشک  که همواره هوشیار و از شعور بالای سیاسی برخوردارند دعوت کرد: مراسم گرامیداشت ۹دی را باشکوهتر از سال های گذشته برگزار کنند.

انتهای پیام /ب

۹دی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار