شجاعت بی نطیر فروشنده در مقابل سارق مسلح + فیلم

در حالی که سارق مسلح با گرفتن اسلحه به سمت فروشنده سرقتی آسان را برای خود متصور بود، ناگهان با عکس العمل سریع فروشنده غافلگیر شد.

شجاعت بی نطیر فروشنده در مقابل سارق مسلح + فیلم/////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی دوربین مدار بسته ای که به تازگی منتشر شده است رویارویی یک فروشنده شجاع را در مواجهه با یک سارق مسلح در  منطقه اوینگتون  شهر لستر  انگلیس  به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که سارق با خیال یک سرقت آسان در حالی که در فاصله 1 متری اسلحه کلت را سمت فروشنده یک فروشگاهمی گیرد به سمت صندوق نزدیک می شود و از فروشنده طلب پول می کند.

 "سیبو کوروویلا" فروشنده اصلی و صاحب فروشگاه  توسط دو دخترش که در قسمتی دیگر از فروشگاه  و از  دوربین مدار بسته شاهد این صحنه بودند در جریان این سرقت قرار می گیرد. وی که لحظاتی پیش از حادثه برای  رساندن پسرش به منزل، فروشگاه  را ترک کرده بود بلافاصله خود را به آنجا می رساند.  سارق مسلح با دیدن سیبو  به سمت وی دویده و در حالی که اسلحه را به سمت او نشانه رفته است از  او می خواهد تا در کنار همکارش بایستد.

سیبو ابتدا با سارق همکاری و شروع به شمردن پول های داخل صندوق می کند اما  در ادامه وی در  یک فرصت استثنایی به سارق حمله ور شده و با کمک همکارش سارق  را خلع سلاح می کنند. بلافاصله آنها با پلیس تماس گرفته و پلیس پس از گذشت حدود 15 دقیقه در صحنه حاضر و سارق را دستگیر می کند.

 گفتنی است؛ سیبو به همراه همکارش که دچار جراحت سطحی شده بودند بلافاصله توسط پلیس به بیمارستان منتقل شدند.

 

 انتهای پیام/

مقاومت جانانه دو فروشنده در مقابل سارق مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار