سورپرایز جالب یک خلبان برای مادرش در کریسمس +فیلم

مادری که در روز‌های کریسمس از دوری فرزندش اندوهگین بود هنگام مواجهه با او واکنش بسیار جالبی از خود نشان داد.

سورپرایز جالب یک خلبان برای مادرش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خلبان آمریکایی به نام گرانت جکسون تصمیم گرفت که مادرش را سورپرایز کند، بنابراین بدون اطلاع قبلی، از ماموریت و محل خدمت خود راهی خانه شد.

مادر این خلبان که انتظار دیدار غیرمنتظره با پسرش را در کریسمس نداشت، به قدری از دیدن او ذوق زده شد که واکنش بسیار جالبی از خود نشان داد.

او به جای اینکه فرزندش را در لحظه اول دیدار در آغوش بگیرد، سراسیمه به درون اتاق رفت و با تمام وجود شروع به فریاد زدن کرد. خواهر این خلبان  از لحظات تاثیرگذار ملاقات مادر و فرزند پس از مدت ها، فیلمبرداری کرد و در فیسبوک به اشتراک گذاشت. این ویدئو در مدتی کوتاه میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داد.

دختر جوان در رابطه با واکنش عجیب مادرش گفت: این حرکت مادرم بسیار من را متعجب کرد انگار که او یک روح دیده بود.

کاربران این ویدئو را بهترین اتفاق و فیلم کریسمس نامیدند و بازدیدکنندگان بسیاری نیز از اشک ریختن‌های خود پا به پای این مادر نوشتند.

انتهای پیام/

بهترین اتفاق کریسمس از نگاه کاربران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
دوستدار صلح و صفا وشادى
۱۶:۰۳ ۱۱ دی ۱۳۹۶
ديديم كه يك مادر پس از مدتى كه پسر خلبانش را ديد چقدر خوشحال شد و از خوشحالى زياد آنچنان شوكه و ذوغ زده شد كه ميتوانست آسيب ببيند، حال شما خلبانان جنگى تا بحال به اين فكر كرده ايد كه فرزندانيكه زير بمب بارانهاى شماها جان ميدهند ، مادرانشان چه حال و روزى پيدا ميكنند ؟ كاش كسى پيدا شود كه اَين سؤال را ترجمه كند و به اطلاع همه خلبانان جهان مخصوصأ خلبانان آمريكا و روسيه برساند ، آنها با كمال قصاوت و بيرحمى آنچنان مردم بى گناه را از كودك و زن و مرد را زير بمبهاى خودشان از بين ميبرند و خانه هايشان را بر سرشان خراب ميكنند و سرافرازانه به پايگاه لعنتى خودشان بر ميگردند انگار كه در اطاقشان نشسته اند اى جنگ افروزان كه بخاطر غارت دنيا جنگهاى خانمانسوز را به كشورهاى ديگر مخصوصأ كشورهاى در حال رشد تحميل ميكنيد شرم كنيد..بترسيد از آه مردم . ٠١/ ٠١ /٢٠١٨
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۰ ۰۵ دی ۱۳۹۶
بنام خدا
پدرم متولد 1310است تعریف می کندکه :"از وقتی که به سربازی رفتم تااتمام خدمتم دوسال طول کشیدکه به لحاظ بعدمسافت ونبودراه وغیرو...نتوانستم به محل تولدم بروم وحتی مادرم راهم ببینم وقتی خدمتتم تمام شدآمدم وطن رفتم خانه ،مادرم درحال جاروب کردن راه رو ورودی کوچه به حیاط خانه بودهمانطور که جارودستش بودنگاهی به من کردودرحالی که اسم من رابه زبان آوردگفت:"این چند روز کجابودی که پیدات نبود"! وشروع کردبه جاروکردن ،خدامادربزرگم رارحمت کندرفت مکه همان جا فوت کردودرقبرسان بقیع دفنش کردندزن مؤمنه ای بودوپدرم هم سال های سال دست راست والدینش بود خیلی کمک می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
روح شون شادباشن همشون...خوشابه حالشون.
آخرین اخبار