نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

نیروهای توانمند حوزه جنوب استان بوشهر به شکل ویژه‌ای دیده شوند

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای توانمند حوزه جنوب استان بوشهر به شکل ویژه‌ای دیده شوند.

نیروهای توانمند حوزه جنوب استان بوشهر به شکل ویژه‌ای دیده شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سکینه الماسی ظهر پنجشنبه در نشست با کارآفرینان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان جم اظهار داشت: باید هرچه زودتر تکلیف طرح آمایش سرزمینی مشخص شود تا از ظرفیت‌های شهرستان و استان استفاده شود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری ظرف مدت چند هفته آینده به شهرستان جم بیاید و گزارش کاری به مردم ارائه دهند تا نتیجه کار در بین مردم مملوس‌تر باشد و از شعار گویی پرهیز کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ظرفیت بالای نیروی انسانی در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر استفاده بیشتری شود و نیروهای توانمند حوزه جنوب به شکل ویژه‌ای دیده شوند و ارتقا یابند.

وی ادامه داد: از نگاه زیبای استاندار بوشهر که روال همیشگی سفرهای استانی را تغییر دادند و از شهرستان‌های جنوبی بازدیدها خود را شروع کردند تقدیر می‌کنم.

الماسی با بیان اینکه با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت بالای شهرستان جم شهرک صنعتی در جم دایر شود، افزود: سازه‌های آبخیزداری، سال گذشته جم را از بحران بی‌آبی نجات داد و نیاز است طرح آبخیزداری جم به طور ویژه‌تری به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه مشکلات سنگ‌شکن‌های شهرستان جم حل شود و  وضعیت آن‌ها مشخص شود، گفت: نیاز است مجموعه مدیریتی استان بوشهر نسبت به اجرای ماده ۴۷ نظارت بیشتری داشته باشند و پروژه‌های نفت و گاز با اولویت پیمانکاران بومی واگذار شود.

نماینده جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس ادامه داد: روند ساخت دانشکده فنی و مهندسی جم تسریع یابد و چرا تاکنون از استان و وزارت علوم در این خصوص اقدامی انجام نشده است.

انتهای پیام/پ

دیده شدن نیروهای توانمند حوزه جنوب استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.