نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمد

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب آلودگی هوا در عسلویه، گفت: درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمد.

درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سکینه الماسی اظهار داشت: آقای رییس جمهور شما با شعار بهبود وضع اقتصادی مردم وارد انتخابات شدید و با همین وعده ها رای آورید ولی اکنون مرزنشین ما با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و ته لنجی یکی از مهمترین مشکل مردم استان بوشهر بالاخص شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه، ریگ،دلوار، گناوه دیلم است که هزاران سال را با تجارت زندگی کرده اند و اکنون نیاز است در قانون اجرایی آن، تغییراتی اعمال شود تا کار به بحران نکشد.

وی افزود: آقای کلانتری شما به دلیل آلودگی هوای تهران، ۳ روز همه ادارات و مدارس تهران را به درستی تعطیل کردید به دلیل اینکه تهران صاحب دارد ولی چرا به حال مردم عسلویه که در هوای آلوده و سرب تنفس می کند، فکری نمی کنید و چطور این صنایع سبز اعلام شده است؟ چه کسی مسئول این خیانت بزرگ در حق مردم شهرستان عسلویه است.

الماسی ادامه داد: چرا به وضع معشیتی خانواده شهدای غواص توجهی نمی‌شود و از سال ۹۲ تاکنون پاداش پایان خدمت خانواده های شهدا پرداخت نشده است.

انتهای پیام/پ

وضعیت نامناسب آلودگی هوا در عسلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.