کیفیت نمایشگاه‌های صنعت نفت و حفاری تحت تاثیر زیرساخت‌ها

قائم مقام ملی حفاری نبود زیرساخت‌ها در کیفیت برگزاری نمایشگاه‌های صنعت نفت و حفاری تاثیرگذار دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد رضا تاکایدی، قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران، گفت: نبود زیرساخت های لازم در کیفیت برگزاری نمایشگاه های صنعت نفت و حفاری تاثیرگذار واقع می شود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته اگرچه از نظر کمی پایین بود اما کیفیت آن نسبت به گذشته 30 درصد بالاتر رفته بود.

تاکیدی افزود: اگرچه مشکلات نقدینگی سال ها است که یکی از معضلات سازندگان قطعات است اما با این وجود حضور پررنگ شرکتهای مطرح در این نمایشگاه نشان از انگیزه بالای آن ها برای ارتقای بازار فروش دارد.

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: نمایشگاه های صنعت نفت و حفاری سال ها است که با محوریت این شرکت ها برگزار می شود اما اگر به سمتی برویم که نقش بخش خصوصی را در برپایی این نمایشگاه ها پررنگ تر کنیم می توانیم در این زمینه شاهد رشد قابل توجه کیفیت و کمیت باشیم.

وی بیان کرد: رشد تکنولوژی در حال حاضر سرعت قابل توجهی داشته که نیاز است شرکت های سازنده قطعات حفاری و نفتی نیز از این قافله عقب نمانند.

تاکایدی عنوان داشت: حمایت از سازندگان داخلی یکی از نیازهای ضروری برای توسعه تجارت و رفع مشکلات اقتصادی در استان است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مسائلی که باعث شده نمایشگاه های صنعت نفت و حفاری را نتوانیم در سطح بالاتری برگزار کنیم ،نبود زیرساخت های لازم و محلی مناسب برای اسکان میهمانان است که اگر برطرف شود بی شک شاهد نمایشگاه هایی با کیفیت بالاتر خواهیم بود.

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران همچنین به مهار چاه 147 رگ سفید اشاه کرد و گفت: برای مهار این چاه تمام مسئولان مربوطه و بخصوص کارکنان صنعت نفت و حفاری به صورت شبانه روزی با تلاش بی دریغ ظرف مدت 59 روز موفق به خاموش کردن آتش شدند که در نوع خود بی نظیر بود.

وی بیان کرد: مهار این آتش سوزی با تلفات جزئی یکی دیگر از مسائل مهم در راستای رعایت نکات ایمنی بود که در رگ سفید به بهترین شکل ممکن اجرا شد.

تاکایدی افزود: در مهار این آتش سوزی جدای از بحث تخصص ، که به خوبی وجود داشت ،همدلی ، شجاعت ، جسارت و انسجام تیم های عملیاتی و مدیران نیز در دستیابی به این افتخار بزرگ بی تاثیر نبود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.