اهواز؛

حضور در نمایشگاه صنعت حفاری فرصتی برای سازندگان

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان گفت: حصور در نمایشگاه صنعت حفاری فررصت بسیار خوبی برای سازندگان است و برای حضور شرکت‌کنندگان خوزستانی تخفیف 50 درصدی قائل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی کرانی ،رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان از حضور 50 شرکت کننده خوزستانی شامل سازندگان و مراکز علمی و دانش بنیان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت حفاری خوزستان خبرداد.

وی اظهار کرد: حضور در 2 نمایشگاه نفت و حفاری که با اختلاف یکماه از یکدیگر برگزار می‌شوند، برای سازندگان خوزستانی گران تمام می‌شود و این ظرفیت برای آن‌ها وجود ندارد که بتوانند در یکماه در دو نمایشگاه تخصصی حضور یابند.

کرانی افزود: همین موضوع موجب شد که تعدادی از سازندگان خوزستانی در نمایشگاه نفت و تعدادی از آن‌ها در نمایشگاه حفاری شرکت کردند و بنابراین با این شرایط نمی توانیم شاهد حضور حداکثری و نمایش کامل ظرفیت سازندگان استان در این نمایشگاه ها باشیم.

وی با اشاره به نشست اخیر بین انجمن سازندگان تجهیزات نفتی و مدیرعامل شرکت حفاری ایران و طرح مشکلات و دغدغه‌های سازندگان بیان داشت: در این نشست عنوان کردیم که نمایشگاه محل عرضه و تقاضا است و اصل برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها معرفی توانمندی‌های سازندگان داخلی و آشنایی کارفرمایان با این ظرفیت‌های ساخت داخل است و نباید این اصل فراموش شود.

 رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان با اشاره به این‌که مدیرعامل شرکت حفاری ایران در این نشست از تشکیل کمیته عالی سازندگان در این شرکت خبرداد و عنوان کرد: مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که یک نماینده از انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستانی در این کمیته حضور خواهد داشت که در این کمیته موضوعات مرتبط با ساخت داخل کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کرانی افزود: حصور در نمایشگاه صنعت حفاری فررصت بسیار خوبی برای سازندگان است که خوشبختانه امسال شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برای حضور شرکت‌کنندگان خوزستانی تخفیف 50 درصدی قائل شده است که این موضوع مشوقی برای سازندگان و عاملی تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست عنوان کرد: در این نشست درخواست کردیم که نوع نگاه به سازندگان خوزستانی یکسان و برابر باشد زیرا توان و ظرفیت آنها برابر است و این نگاه و نوع روابط باعث نشود که به برخی سازندگان کار زیادی سپرده شود و برخی بی‌نصیب بمانند که مدیرعامل شرکت حفاری نیز قول داد این موضوع را پیگیری و بررسی کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.