برزگر در نطق میان دستور مطرح کرد؛

"سلماس" کوتاهترین و امن‌ترین راه ارتباطی ایران و ترکیه

نماینده سلماس گفت: سلماس هموارترین،کوتاهترین، بهترین و امن‌ترین راه ارتباطی ایران و ترکیه است.

برزگر در نطق میان دستور:به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در نطق میان دستور گفت: به عنوان پیرو آیین محمد (ص) پیامبر مهربانی آرزو می‌کنم بشر براساس آموزه های دینی به آرامش برسد.

 نماینده مردم سلماس  افزود: ترامپ نمونه نسل سیاست‌مداران فاقد اخلاق دینی است که بشر و سرنوشت او در افکار سیاسی‌اش جایگاهی ندارد. از زمانی که او رئیس جمهور آمریکا شده  چهره واقعی استکبار بیش از پیش بر همگان آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه فتنه‌افکنی در فلسطین منجر به اتحاد روز‌افزودن مسلمانان دنیا و روسیاهی سازش‌کاران عرب شده است.، گفت: به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که دنیا اکنون به مواضع حقانی کشورم پی برده است. بیت‌المقدس متعلق به فلسطین بوده، هست و خواهد بود و رژیم اشغالگر قدس، رژیمی نامشروع بوده، است و خواهد بود.

برزگر ادامه داد: در مورد بودجه سال 97 چند نکته به عرض می‌رسانم. 1- باید از ایجاد شوک‌های خطرناک مانند افزایش ناگهانی قیمت بنزین و حامل‌های انرژی پرهیز شود. 2- به سمت منطقی کردن سقف بدهی‌های دولت برویم. 3- لایحه بودجه نمایندگان را با تبصره‌ها سرگرم می‌کند و به جداول که مهمترین بخش بودجه است رسیدگی نمی‌شود. 4-استفاده بیش از حد از صندوق توسعه ملی که پس انداز آن را در بودجه 32 درصد دیده شده اما عملا کمتر از 20 درصد پس انداز می‌شود. 5- بودجه عمرانی 60 هزار میلیارد تومان و بسیار ناچیز است .6- بودجه باید هدف‌دار باشد و بتواند چندین مشکل اساسی کشور را حل کند. مشکلاتی چون بیکاری جوانان و ازدواج آنها، معیشت مردم، بحث حقوق و مزایای بازنشستگان لشکری و کشوری و بازنشستگان تأمین اجتماعی، سودهای نامتعارف بانکی، مالیات‌های مأخوذه، بحث مهم کشاورزی و دامداری و صنعت و معدن، مسائل مرزنشینان،روستاییان، حاشیه‌نشینان و..از جمله مواردی هستند که باید رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: سلماس هموارترین،کوتاهترین، بهترین و امن ترین راه ارتباطی ایران و ترکیه است. از دولت استدعا دارم اقدامات لازم در این باره صورت گیرد.

وی همچنین از دولت خواست که حمایت قاطع خود را از کشاورزان و دامداران نشان دهد و  به زیرساخت شبکه‌های آب  روستایی و توسعه برق در روستاهای این منطقه رسیدگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار