نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی ،بهداشتی و سلولزی در گلستان

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان از برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی ،بهداشتی و سلولزی با هدف شناسایی محصولات با کیفیت خبرداد .

یزدی مدیرعامل نمایشگاه بین اللملی استان گلستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت : دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، فرآورده‌های لبنی و ماشین آلات وابسته و همچنین دومین نمایشگاه بهداشتی و سلولزی و اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی در نمایشگاه بین المللی استان دایراست.

یزدی افزود: این نمایشگاه باحضور ۵۷ شرکت از استان‌های گلستان، مازندران، خرسان رضوی و شمالی، سمنان، تهران، اصفهانو مرکزی دایر شده است.

وی ادامه داد: حوزه فعالیت این شرکت‌ها بهداشتی، سلولزی، شوینده و پاک کننده، یخچال‌ها و سیستم‌های خنک کننده، دستگاه و تجهیزات روغن کشی، فرآورده‌های گوشتی و پروتئین ولبنی وتولید کننده‌های مواد اولیه صنایع لبنی، محصولات کنسروی، دستگاه‌های آب، نان و شیرینی و ماشین آلات اتوماتیک نان صنعتی، محصولات باغی، زراعی و آبزی می‌باشد.

یزدی گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۶ هزار مترمربع برپا شده است که استان گلستان ۶۰ درصد از این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

یزدی به بازدید هیئت‌های تجاری و بازرگانی اشاره کرد و افزود: هیئت‌های بازرگانی و تجاری از کشور‌های آذربایجان و افغانستان که در زمینه صنایع غذایی فعالیت دارند از این نمایشگاه بازدید کردند.

بیش از ۵۰ درصد صادرات در کل استان صنایع غذایی است که در سال گذشته ۴۰ میلیون دلار صادرات لبنیات و ۳۰ میلیون دلار رب صادر شده است.

نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و بهداشتی و چاپ و بسته بندی از ۵ دی ماه آغاز تا ۸ دیماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی دایر است.

انتهای پیام /گ
 

نمایشگاه تخصصی در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.