پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان یارانه به صادرکنندگان گلستانی

مدیرکل اداره صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت : تجلیل از صادرکنندگان و تجار سبب تشویق آنان به صادرات کالا می شود که یارانه و هموارکردن مسیر از از جمله اهداف این نهاد است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ قوانلو مدیر کل اداره صنعت، معدن و تجارت استان در سومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و کمیته برون گرایی و جذب سرمایه گذاری خارجی گفت:ص تجلیل از صادرکنندگان و بازرگانان نمونه استان باعث تشویق و ترغیب صادرکنندگان به صادرات کالا و خدمات که از اهداف و برنامه‌های دولت است، می‌شود.

قوانلو افزود: از جمله برنامه‌های آتی تا ماه جاری برگزاری همایش برای تشویق و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان است.

وی به پرداخت یارانه به صادرکنندگان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تا کنون موفق به پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان یارانه به صادرکنندگان شدیم.

قوانلو گفت: نمایشگاه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در بغداد کشور عراق برگزار می‌شود که فرصتی برای توسعه صادرات استان به کشور عراق خواهد بود.

وی به محصولات صادراتی استان اشاره کرد و گفت: محصولات طیور، رب گوجه فرنگی، توتون و پنبه از جمله محصولات صادراتی استان هستند که برای مثال می‌توان به صادرات روزانه بین ۱۲ تا ۳۰ تن توتون به دلیل کیفیت بالا از مرز اینچه برون اشاره کرد.

جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع و معدن و کشاورزی گرگان برگزار شد.

انتهای پیام /گ
 

حمایت از صادرکنندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار