فقیهی خبر داد:

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به مهلت تمدید شده، متقاضیان تا ساعت ۲۴روز پنجشنبه،۷ دی ماه فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.

فردا ؛ آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیانمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به مهلت تمدید شده 2 روزه ثبت نام عتبات، متقاضیان تا ساعت 24 روز پنجشنبه،7 دی ماه فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام از طریق سایت لبیک انجام می‌پذیرد، این دوره از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، هر متقاضی می‌تواند از میان تاریخ های پیشنهادی،2 تاریخ برای اعزام انتخاب و در آن تاریخ ها ثبت نام کند.

فقیهی اظهار داشت:به محض پایان یافتن ثبت نام این دوره، روز جمعه 8 دی ماه قرعه کشی انجام می‌شود و روز شنبه 9 دی ماه سال جاری از طریق پیامک به اطلاع ثبت نام شدگان خواهد رسید.

وی بیان کرد: امسال 5 گروه دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می‌شوند که در این دوره نیز مانند دوره قبل بر اساس تفاهم نامه‌ای که با اداره گذرنامه منعقد شده است، مجوز خروج از کشور دانشجویان پسر اخذ می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: از 25 آذر تا امروز 87 هزار نفر از دانشگاهیان متقاضی اعزام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

اعزام دانشجویان به عتبات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار