نماینده شهربابک درمجلس؛

گازرسانی به روستاهای شهربابک ضروری است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، گازرسانی به روستا‌ها را گامی مهم در مسیر توسعه و رونق روستا‌ها و اشتغالزایی در این مناطق عنوان کرد.

گازرسانی به روستاهای شهربابک ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهربابک؛ علی اسدی کُرُم نماینده مردم شهربابک در مجلس؛ گفت: پس از اتمام این مطالعات و تامین اعتبار لازم مشکل گاز این مناطق حل خواهد شد .

وی افزود: با توجه به رسیدن فصل سرما و مشکلات موجود در روستا‌هایی از قبیل میمند، پاقلعه، ریسه، کنگ و ندیک، تامین اعتبار در جهت اجرای عملیات گازرسانی به این مناطق ضروری و مشهود است.

 علی اسدی گازرسانی به روستا‌ها را گام مهمی در مسیر توسعه و رونق روستا‌ها و اشتغالزایی در این مناطق عنوان نمود و اجرایی شدن این مهم را، راهکاری در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها دانست.

نماینده مردم شهربابک در پایان ضمن قدر دانی از تلاش‌های وزیر نفت، خواهان حمایت و توجه ایشان به تامین اعتبار مورد نیاز جهت اجرایی شدن پروژه‌های گازرسانی و همچنین بررسی امکان گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز در شهرستان شهربابک شد.

انتهای پیام /ح

لزوم گازرسانی به روستاهای شهربابک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار