توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی زمینه ساز جذب سرمایه گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی درشهرک‌ها و نواحی صنعتی را زمینه ساز استقبال سرمایه گذاران برشمرد.

توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی زمینه ساز جذب سرمایه گذارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی درحاشیه بازدید از ناحیه صنعتی خوشاب گفت: توانمندی‌های روستا‌های شهرستان در صنعت سبب جلوگیری از مهاجرت می‌شود لذا باید با تلاش برای تحقق توسعه صنعتی در این شهرستان، اشتغالزایی را افزایش داد.

وی افزود: این شهرستان موقعیت مناسبی از نظر جغرافیایی دارد و این ناحیه صنعتی در محور سلطان آباد به سبزوار واقع است که باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده و با حضور سرمایه گذاران و ایجاد واحد‌های صنعتی و تولیدی زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کرد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم شهرک‌های صنعتی تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی بوده که برای سرمایه گذاران اهمیت دارد و باعث استقبال آن‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:: تاکنون ۸ قرارداد با سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی خوشاب منعقدشده که از این تعداد ۲ واحدصنعتی با اشتغال زایی ۳۱ نفر به بهره برداری رسیده و ۶ واحد صنعتی در حال آماده سازی ساخت و ساز هستند.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص صنعتگران برای توسعه متوازن در زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی، افزود: فضای مطلوب کسب و کار و رشد اقتصادی واحد‌های صنعتی مثبت بوده و هم اکنون شاهد حضور سرمایه گذاران صنعتی در بخش‌های مختلف شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: ناحیه صنعتی خوشاب در زمینی به مساحت ۲۳ هکتارصنعتی احداث که ۵ هکتار آن به واحد‌های صنعتی واگذار شده و ۱۸ هکتار آن آماده واگذاری به صاحبان صنعت است.

 

انتهای پیام // ف. ح.

 


گفته‌های مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی درحاشیه بازدید از ناحیه صنعتی خوشاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.