ضرورت فرهنگ سازی کتابخوانی نیازمند توجه صنعتگران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به ضرورت فرهنگ سازی و ترویج کتابخوانی توسط صنعتگران در شهرک‌هاو نواحی صنعتی استان تأکید کرد.

ضرورت فرهنگ سازی کتابخوانی نیازمند توجه صنعتگران به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز گفت : مطالعه و فرهنگ کتابخوانی باید حداقل به صورت کلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گسترش یابد زیرا هم در آرامش روحی صنعتگران اثر گذار بوده و هم در سطح ارتقاء و توانمندی آنان نیز تأثیر دارد.

 

وی افزود: همانطور که در آماده سازی و تکمیل زیرساختها و امکانات مناسب عمرانی برای صنعتگران عمل می کنیم صنعتگران هم باید در زمینه ترویج نماز و فرهنگ کتابخانی و ارتقاء آنها برای کارکنان خود تلاش کنند و زمینه را فراهم آورند تا گرایش بیشتری صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عظیمی دبیر شورای امامان جماعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی نیز گفت: فرهنگ سازی مقوله کتابخانی و بویژه ترویج نماز در بسیاری از حوزه های صنعتگران اثرگذار بوده و شرایط روحی انسان را تغییر می دهد و این تغییر و توسعه در روحیه فرد و در تمام مراحل کار آنها و نیز در خانواده اثرگذاری فراوانی دارد.

 

وی افزود: باید صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سمتی حرکت کنند تا هم نماز اول وقت در اولویت کاری آنها قرار گیرد و هم ساعتی را هر چند اندک ، به مطالعه کتاب اختصاص بدهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عظیمی ادامه داد: در هر جا که نماز اول وقت ادا شده روحیه کارکنان آنها قابل مقایسه با جای دیگر نیست و روحیه افراد تفاوت فراوانی دارد.

 دبیر شورای امامان جماعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی گفت : صاحبان صنعت همانطور که به نماز اهمیت می دهند و از نظر روحی کارکنان خود را تقویت می کنند باید با اختصاص وقتی برای مطالعه کتاب از نظر فکری هم کارکنان را تقویت کنند. 

 

انتهای پیام// ف.ح

 

ترویج کتابخوانی در بین صنعتگران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.