برای دومین سال متوالی؛

میزبانی لرستان از جشنواره ملی خوشنویسی رضوی

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، لرستان برای دومین سال متوالی به عنوان میزبان جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرید رحمتی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: به دنبال برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی در استان، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) میزبانی این جشنواره در دوره‌ی شانزدهم را نیز به لرستان سپرد.

وی افزود: این جشنواره در دهه‌ی کرامت و همزمان با بسیاری از جشنواره‌های فرهنگی و هنری رضوی دیگر در سراسر کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می‌شود و دبیرخانه‌ی این جشنواره از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر آن نسبت به سال گذشته است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در دوره‌ی قبل جشنواره ٥٩٣ اثر از ٢٨١ هنرمند شاخص خوشنویسی کشور به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شد که در نهایت ١٢١ اثر به بخش نهایی و نمایشگاه جشنواره در بخش‌های نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ، تحریری و بخش ویژه‌ی کرامت‌های انسانی راه یافت.

رحمتی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت اساتید برزگ و مطرح خوشنویسی کشور همچون اساتید، شیرازی، فلسفی، کابلی، بختیاری، حیدری، بنی رضی و عبدالرضایی در زمینه‌ی داوری، از مهمترین ویژگی‌های جشنواره‌ی پازدهم خوشنویسی رضوی در لرستان بود که در دوره‌ی جدید نیز بر همین منوال خواهد بود.

انتهای پیام/م

میزبانی لرستان از جشنواره ملی خوشنویسی رضوی برای دومین سال متوالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار