جهانیان: اداره کل ورزش و جوانان همکاری نکند قراردادم را با نفت فسخ می کنم

مالک باشگاه نفت تهران گفت: درصورت همکاری نکردن اداره کل ورزش و جوانان تهران، قراردادم را با باشگاه نفت فسخ می کنم.

حمیدرضا جهانیان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولتیماتوم آتیلا حجازی مبنی براینکه اگر باشگاه نفت تا فردا(چهارشنبه) به تعهداتش عمل نکند از سرمربیگری این تیم استعفا می دهد، بیان کرد: با توجه به وضعیت فعلی که برخی افراد برای باشگاه نفت تهران به وجود آورده اند حجازی حق دارد به ما اولتیماتوم دهد. البته به وزارت نفت و وزارت ورزش اولتیماتوم داده ام که اگر شرایط به همین شکل پیش برود و با ما همکاری نکنند مجبورم قراردادم را با هیئت واگذاری باشگاه نفت فسخ کنم.

او ادامه داد: متاسفانه هرچه به اداره کل ورزش و جوانان اعلام می کنیم برای ثبت قرارداد کادرفنی و جذب بازیکنان جدید نیاز به مجوز فعالیت داریم از صدور این مجوز خودداری می کنند و در این وضعیت شک نکنید تیم نفت تهران منحل می شود.  همانگونه که گل محمدی حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می دانست این بار هم با تداوم کارشکنی هایش تیم نفت را به انحلال می رساند.

جهانیان افزود: اگر با ما همکاری نکنند نفت تهران سقوط می کند و دود این اتفاق به چشم ورزش می رود. برای پرداخت دستمزد بازیکنان نفت و ثبت قرارداد بازیکنان باید مجوز  داشته باشیم در غیر این صورت چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ قطعا اگر حجازی از هدایت نفت استعفا دهد با این امر موافقت می کنم چراکه نبایست اعتبار او به دلیل عملکرد و دیدگاه سنتی برخی مدیران از بین برود.

مالک باشگاه نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: درصورتی که اداره کل ورزش و جوانان تهران از فردا هم تصمیم بگیرد با باشگاه نفت همکاری کند باز هم دیر است چرا که ما را بین دقیقه 90 تا 95 نگه داشته اند و به لبه پرتگاه رسانده اند. به زور خودمان را حفظ کرده ایم. نفت باید خیلی زودتر از مسابقات کنار می رفت.

انتهای پیام/

اظهارات جهانیان درباره استعفای حجازی از سرمربیگری نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار