وسیله بازی؛

استاندارد بودن ۳۸ وسیله بازی پارک‌های بروجرد

رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: ۳۸ وسیله بازی مستقردرپارک ها، فضا‌های باز و شهربازی‌های بروجرد دارای مجوزاستاندارد معتبرمی باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عنایت شرفی رئیس اداره استاندارد بروجرد افزود: گاهی عدم رعایت نکات ایمنی و استاندارد نبودن تجهیزات و وسایل شهربازی‌ها و پارک‌ها برای استفاده کنندگان به ویژه کودکان اتفاقات ناگواری را رقم می‌زند دراین راستا اداره استاندارد شهرستان بروجرد به منظورارتقاء کیفیت تجهیزات تفریحی مستقربا جدیت موضوع استانداردسازی این وسایل در حال پیگیری است.

وی اظهارکرد: همچنین از فعالیت وسایل بازی غیراستاندارد در شهر بازی‌های بروجرد جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: ازسه شهربازی سرپوشیده شناسایی شده بروجرد تاکنون هیچ یک موفق به اخذ گواهی ایمنی استاندارد لازم نگردیده اند و با توجه به اخطار‌های اخیر داده شده به این مراکز در صورتی که تا پایان دی ماه موفق به اخذ گواهی ایمنی نشوند، تجهیزات مستقر در این مراکز پلمب خواهند شد.

شرفی اضافه کرد: امیدواریم که با تعامل انجام شده با دستگاه‌های مختلف از قبیل: شهرداری و سازمان پارک‌های بروجرد اقدامات مناسبی در راستای سلامت و ایمنی کودکان وشهرستان به وجود بیاروریم.

بروجرد با بیش از ۳۵۰ هزار تن جمعیت دومین شهرستان لرستان از لحاظ جمعیتی است که دارای سه شهربازی سرپوشیده و روباز بوده که درحال حاضر بیشتر وسایل بازی آن‌ها غیرفعال است.

انتهای پیام/م

۳۸ وسیله بازی پارک‌های بروجرد دارای استاندارد معتبرمی باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.