آذری جهرمی خبر داد؛

تدوین لایحه حمایت از داده‌ها و حریم خصوصی در فضای مجازی

آذری جهرمی با انتشار پستی توئیتری ضمن اشاره به وعده‌های خود، از تدوین پیش نویس لایحه حمایت از داده‌ها و حریم خصوصی در فضای مجازی خبر داد.

آذری جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر با اشاره به وعده خود در زمان رای اعتماد مجلس از تدوین پیش نویس لایحه حمایت از داده ها و حریم خصوصی در فضای مجازی و انتشار عمومی آن در هفته جاری خبر داد.

آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: 

" بنا بر وعده‌ای که در زمان رای اعتماد مجلس دادم، پیش نویس لایحه حمایت از داده‌ها و حریم خصوصی در فضای مجازی، با همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه تدوین و در این هفته جهت اخذ نظرات صاحب نظران به صورت عمومی منتشر می‌شود. این لایحه می‌تواند رکن اساسی توسعه اعتماد الکترونیکی قرار گیرد. "

آذری جهرمی

 

 انتهای پیام/

 آذری جهرمی از تدوین لایحه حمایت از حریم خصوصی در فضای مجازی خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۵ دی ۱۳۹۶
باسلام سو استفاده از کارت ملی جهت گرفتن سیم کارت در ایران خیلی زیاد هست از شما دولتمردان عزیز خواستار فروش سیم کارت با اثر انگشت چهره نگاری انجام شود تا موردی به هیچ کس پیش نیاد و مردم فرهنگ سازی کنید کارت ملی در دسترس هیچ کس قرار ندهن چه حین تصادف با اتومبیل چون میتونن دران لحظه سیم کارت زیادی به نام افراد بگیرن.
آخرین اخبار