کاهش 24 درصدی خاموشی‌های شهرستان دهاقان

مدیر اداره برق شهرستان دهاقان گفت: با نصب 600 مورد اسپیسر تعداد خاموشی‌های شهرستان 24 درصد کاهش و انرژی توزیع شده نیز 18 درصد کاهش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر ترابی  با اشاره به عملکرد اداره برق شهرستان دهاقان در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری 239 مشترک جدید جذب شده که با جذب این  مشترکین تعداد کل مشترکین شهرستان دهاقان به 17 هزار و533 مورد رسید، این مشترکین از خدمات سامانه نوید به صورت حضوری و غیرحضوری بهره‌مند می‌شوند، همچنین مشترکین جدید از احداث و توسعه شبکه فشار ضعیف به طول 4 کیلومتر بهره‌مند شدند که هزینه‌ای معادل 900 میلیون ریال را در برداشت.

وی افزود: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه، 700 متر شبکه فشار متوسط در خیابان عطاآباد با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال احداث شد.

مدیر اداره برق شهرستان دهاقان از دیدار با مشترکین پرمصرف خبر داد و اذعان کرد: با مشترکین پرمصرف دیداری صورت گرفت تا از راهنمایی‌های لازم برخوردار شوند، هم‌چنین دیداری با مشترکین صنعتی و مشاوره جهت جلب همکاری برای کاهش پیک بار برای 60 مشترک صنعتی به میزان بیش از 200 کیلووات داشته‌ایم.  

وی اعلام کرد: احداث 80 مورد اتصال زمینی جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع در سطح شهرستان با اعتبار حدود 200 میلیون ریال و احداث یک کیلومتر شبکه فشار متوسط در بلوار انقلاب جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال صورت گرفت.

ترابی با اشاره به روشنایی بلوار مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال خاطرنشان کرد: بهسازی شبکه برق و پست روستای قهه با 900 میلیون ریال اعتبار، روستای جمبزه با 400 میلیون ریال و روستای همگین با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال اعتبار صورت گرفت.

وی گفت: نصب ترانس بلوار انقلاب و توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب یک دستگاه  50 کیلوولت آمپر در روستای قمبوان به منظور کاهش تلفات و ضعف ولت انجام شد.

مدیر اداره برق شهرستان دهاقان از کاهش 24 درصدی خاموشی‌های شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با نصب 600 مورد اسپیسر تعداد خاموشی‌های شهرستان 24 درصد کاهش و انرژی توزیع شده نیز 18 درصد کاهش داشته است.

وی از تعویض کنتورهای دیماندی و تبدیل به کنتورهای فهام خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات در جهت افزایش قدرت مانور از جمله 10 دستگاه کت اوت مستقیم و نصب 3 دستگاه سکسیونر از جمله اقدامات در حوزه بهره‌برداری تلقی می‌شود.

ترابی گفت: با توجه به زمینه مساعد شهرستان دهاقان در استفاده از نیروگاه خورشیدی یک دستگاه نیروگاه خورشیدی 5 کیلوولت آمپر در سطح شهرستان نصب شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر اقدامات متعدد در زمینه بهره‌برداری و بهسازی، اقداماتی در راستای پروژه تعمیرات شبکه‌ها نیز عملیاتی شد، ابراز کرد: انجام پروژه‌های تعمیرات شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف، عیب‌یابی، اندازه‌گیری و تنظیم بار عملیات خط گرم ترموگرافی و تعمیرات مربوطه با اعتبار 400 میلیون ریالی در دستور کار قرار گرفت و به نتیجه رسید، هم‌چنین بهسازی شبکه برق خیابان شهید رحمانی با اعتبار 400 میلیون ریالی و خیابان امین با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال و به طول 800 متر مربع صورت گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

پوشش بالغ بر 17 هزار مشترک برق در شهرستان دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.