اختصاص اعتبار برای بهسازی کشتارگاه سنتی ایلام

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت:۷۰۰۰ میلیون ریال برای بهسازی ۱۰ کشتارگاه سنتی ایلام تعلق یافت.

 اختصاص اعتبار برای بهسازی کشتارگاه سنتی ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ وهاب پیرانی اظهار کرد: با توجه به وضع نامناسب کشتار غیرمجاز دام و طیور و جهت برطرف این معضل و ساماندهی بهداشتی کشتارگاه‌های سنتی شهرستان‌ها و میدان دام غیر بهداشتی ایلام، اقدام گردید.

وی عنوان کرد: نسبت به تامین طرح جامعی اقدام و مبحث با سازگاری استان دار در نشست ها تیم تندرستی و امنیت غذایی و تنظیم بازار استان مطرح و بعد از تصویب طرح در نشست ها ذکر شده که با حضور استان دار، معاونین استان داری، فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران کل و رؤسای سازمان‌های ذی‌ربط و نماینده های دستگاه محترم قضایی و نیروی انتظامی در استان داری ایلام تشکیل گردید، زمان‌بندی اجرای طرح و مراحل و اغراض آن مورد تصویب واقع گردید.

 

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام افزود: با کمک استان دار مبلغ ۷۰۰۰ میلیون ریال برای به سازی و برطرف نواقص بهداشتی ۱۰ کشتارگاه سنتی اختصاص‌یافته و عملیات اجرایی برطرف نواقص در کلیه شهرستان‌ها از طریق شهرداری‌ها در حال انجام و در بعضی از شهرستان‌ها نیز پایان‌یافته هست.

 

پیرانی بیان داشتند که آمار کشتن دام و طیور در کشتارگاه‌های تحت نظر دامپزشکی در همین یک هفته اول اجرای طرح ۲ تا ۴ برابر شده هست.

وی اضافه کرد میدان دام غیربهداشتی شهر ایلام نیز با پشتیبانی مدیران استان و شهرداری ایلام تعطیل و کلاً خراب کردن گردید و چوب‌داران به محل پیش‌بینی‌شده هدایت شدند.

 

انتهای پیام/ع

۷۰۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بهسازی کشتارگاه سنتی ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.