وضعیت امداد رسانی در منطقه زلزله زده کوهبنان قابل قبول نیست

با بیان اینکه امداد رسانی جزئی اولیه در مناطق زلزله زده کوهبنان صورت پذیرفته است،گفت:با توجه به شرایط جوی نامساعد منطقه ،امداد رسانی های صورت گرفته کافی نیست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان  به همراه جمعی از اعضای شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان گفت:به همه ی مسئولان اجرایی استان وکشور توصیه می کنیم با سرعت وکیفیت بالاتری باید خدمات به مردم شریف کوهبنان ارائه نمایند.

وی افزود:متاسفانه زلزله اخیر آسیب جدی به غالب منازل مردم کوهبنان و به ویژه در روستای جور وارد شده است وبه نظر می رسد باتوجه به تداوم پس لرزه ها این منازل غیر قابل اعتماد برای سکونت می باشند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد:تا زمان احیاء و بازسازی کامل منازل مناطق زلزله زده ضرورت دارد هرچه سریعتر کانکس در اختیار مردم قرار گیرد.

رییس شورای قضائی استان کرمان با بیان اینکه مردم کوهبنان شرایط سختی را سپری می کنند،تاکید کرد:تعدادی از افراد منطقه زلزله زده دچار معلولیت های جسمی و ذهنی هستند که نیازمند کمک جدی از سوی مسئولان به ویژه بهزیستی می باشند.

وی به دیدار خود با خانواده شهید والامقام محمود توکلی که منزل پدر ایشان دچار خسارت های شدیدی در زلزله اخیر شده است اشاره کرد و گفت:بنیاد شهید و نهاد های امداد رسان بایستی توجه ویژه ای به این قشر از افراد که عمدتا سالخورده نیز می باشند داشته باشند.

انتهای پیام/ی

افراد معلول در مناطق زلزله زده کوهبنان نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار